logo


Meer informatie?
085 - 401 68 98
08:00 - 17:00 | ma - vrij
info@kpmf.nl
FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op de knop ‘in winkelmandje’ bij het door u gewenste artikel en het artikel komt automatisch in uw winkelwagen. Hierna kunt u verder gaan met winkelen door op ‘verder winkelen’ te klikken of uw bestelling af te ronden en betalen door op ‘volgende stap’ te klikken.
Rechtsboven op onze website vindt u het winkelmandicoontje met het aantal artikelen die al zijn toegevoegd aan uw winkelmand. Klik op de icoon om naar uw winkelmand te gaan. In uw winkelmand krijgt u de kans om artikelen te annuleren, het aantal aan te passen en af te rekenen.
Wanneer u alle door u gewenste artikelen heeft toegevoegd aan de winkelmand, kunt u uw bestelling definitief maken en afrekenen door de stappen 1 t/m 3 te voltooien.

Kan ik wijzigingen maken op de inhoud van de kerstpakketten van deze site?
Wijzigingen op pakketten kunnen tot uiterlijk 21 november. Dit kan alleen bij een minimale afname van 250 dezelfde kerstpakketten. Aanpassingen aan deze kerstpakketten geeft u door aan ons verkoopteam per e-mail. Wij gaan dan met en voor u op zoek naar de beste invulling van uw wensen om zo het mooiste kerstpakket samen te stellen. U kunt ons verkoopteam bereiken op info@kpmf.nl of tel: 085 - 401 68 98.

Zijn alle bedragen van de artikelen in- of exclusief btw?
De prijzen op onze website worden zowel in- als exclusief BTW weergegeven. Ieder kerstpakket is belast met beide btw-tarieven: over non-food artikelen en alcoholische drank is het hoge tarief verschuldigd, over food-artikelen het lage btw-tarief. De verkoopprijs is gesplitst in grondslag laag en hoog. Bij het plaatsen van uw kerstpakketten geeft onze site het bedrag inclusief btw aan. Dit kan minimaal verschillen met de uiteindelijke totaalprijs inclusief btw (bijvoorbeeld door kleine prijswijzigingen). De prijs zoals gemeld op de officiële orderbevestiging is de juiste prijs. Vanaf heden vermelden wij ook de incl. BTW prijzen op onze site.

Wanneer wordt mijn kerstpakket geleverd?
Bij het invullen van het bestelformulier kunt u de gewenste afleverdatum van uw kerstpakketten invullen. Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening worden gehouden bij het plannen van onze orders. Op de orderbevestiging staat de datum van aflevering gemeld. Wij kunnen helaas geen tijden van aflevering opgeven en ook niet afleveren op zaterdag of zondag. Houdt u er daarom rekening mee dat u de afleverdatum niet te kort voor de datum zet, waarop u de kerstpakketten wilt uitdelen. Genoemde leverdatum  is geen fatale datum. Wij hanteren een levertermijn van minimaal 4 weken.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt na ontvangst van betaling zo snel mogelijk verwerkt en geleverd. De verwachte levertijd wordt altijd vermeld op de detailpagina van het product.
Bij kerstpakketten: Bij het invullen van het bestelformulier kunt u de gewenste afleverdatum van uw kerstpakketten invullen. Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening worden gehouden bij het plannen van onze orders. Op de orderbevestiging staat de datum van aflevering gemeld. Wij kunnen helaas geen tijden van aflevering opgeven en ook niet afleveren op zaterdag of zondag. Houdt u er daarom rekening mee dat u de afleverdatum niet te kort voor de datum zet, waarop u de kerstpakketten wilt uitdelen.

Wanneer en hoe moet ik de bestelling betalen?
Uw bestelling kan online middels  Ideal danwel via betaling achteraf per bank. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van Billink een factuur, met het verzoek het totaalbedrag uiterlijk 2 weken na aflevering bij te schrijven op onze bankrekening.

Kan ik als particulier een kerstpakket bestellen?
Er zijn mogelijkheden om als particulier een kerstpakket te bestellen, maar houdt u hierbij wel rekening met bezorgkosten. Bij kleinere orders tot 6 pakketten berekenen we € 7,50 per pakket, bij meer dan 6 pakketten berekenen wij per order altijd € 53,55 incl. BTW (€ 45,- excl. BTW) voor de verzend- en handelingskosten. Houdt u er rekening mee dat de vernoemde prijzen exclusief btw zijn. U als particulier betaald dus de vermelde exclusief prijs + de btw prijzen! (Excl. BTW + BTW hoog + BTW laag = Totaal prijs).

Is er een minimale afname verplicht?
De kerstpakketten zoals afgebeeld op onze website, kunnen in ieder gewenst aantal geleverd worden. Hierbij dient u wel rekening te houden met bezorgkosten. Bijna alle kerstpakketten worden verpakt in een feestelijke kerstdoos, op dit kerstpakket staat een pakketnaam vermeld. Mocht u twee verschillende kerstpakketten bestellen, kunt u dus duidelijk zien welk kerstpakket het is.

Kan onze kerstkaart, kerstgroet of brief van de directie in het kerstpakket worden verpakt?
Ja, bij een minimale afname van 250 dezelfde kerstpakketten. De kaart of brief ontvangen wij graag uiterlijk 5 weken voor de door u gewenste afleverdatum. Voor iedere extra handeling, toevoeging of wijziging aan het kerstpakket moeten wij een nieuwe productierun opstarten, waardoor het bij kleinere aantallen helaas niet mogelijk is om iets extra’s in de kerstpakketten te verpakken.

Waar kan ik, als consument, terecht met mijn klacht?
Ondanks alle inspanningen welke wij verrichten om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren, gaat er helaas – gelukkig bij uitzondering - wel eens iets mis door mensenwerk, transport of gewoon pure pech met een artikel. Mocht een deelnemer aan het programma een wens tot verbetering hebben over onze producten of diensten, kunnen zij dit – bij voorkeur via e-mail (info@kpmf.nl)  –  kenbaar maken.
Onze klantenservice beantwoordt iedere binnengekomen e-mail binnen maximaal 1 werkdag.

Kom ik in aanmerking voor herroepingsrecht?
Het herroepingsrecht stelt particulieren in staat om, volgens de wet Koop op afstand, een product welke via internet wordt afgenomen binnen 14 werkdagen kosteloos te annuleren. Het herroepingsrecht gaat in op de eerstvolgende dag na aflevering van het product bij de consument.
Het herroepingsrecht is in de volgende gevallen niet geldig:
- als er sprake is van maatwerkproducten. Hieronder valt onder andere de pakketten/producten welke op maat voor u gemaakt worden;
- zakelijke klanten zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht.

Wilt u beroep doen op het herroepingsrecht, stuur uw verzoek binnen 14 dagen naar info@coopkerstpakketten.nl of stuur uw producten binnen 14 dagen retour en u ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van uw verzoek.
Wanneer u al voor het product en/of dienst heeft betaald, ontvangt u binnen 14 werkdagen een creditfactuur en wordt het bedrag teruggestort op uw rekening.

Kan ik het assortiment van Kadopakhuys bekijken?
Kunt u niet kiezen? Dan geeft u een kerstpakket op maat!
Wilt u uw medewerkers liever zelf de keuze laten maken voor een kerstgeschenk, kies dan voor ons keuzeconcept Kadopakhuys. Men heeft de keuze uit een fraai assortiment, geschenken, belevenissen, goede doelen en abonnementen.

Door in te loggen op www.kadopakhuys.nl kunt u het aangeboden assortiment bekijken. Om in te loggen heeft u een emailadres en een wachtwoord nodig. Het emailadres is uw eigen emailadres het wachtwoord is verschillend per budget:
Voor het budget 25,00 is het wachtwoord kado5
Voor het budget 35.00 is het wachtwoord  kado7
Voor het budget 50,00 is het wachtwoord  kado10
 
 

GRATIS VERZENDING

Bij orders boven € 500,-

    Bestellen vanaf 1 stuk

    Uitstekende service

    Stipte levering

    Eigen inpakcentrale

    Groot assortiment

    Zelf samenstellen

Bij de kerstpakketten wordt vermeld in welke doos deze wordt verpakt. Dit wordt gedaan aan de hand van onderstaande maattabel.

Om u hier een beeld van te geven, ziet u op de foto een vrouw met een doosmaat XL in handen.

Omschrijving afmeting gemiddeld
maat S 100 x 100 x 250 mm
maat M 250 x 250 x 250 mm
maat L 300 x 300 x 400 mm
maat XL 500 x 500 x 400 mm